چگونه برای بازگرداندن عملکرد کلیه طبیعی و بدون همودیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای بازگرداندن عملکرد کلیه طبیعی و بدون همودیالیز

سلام، دکتر. برادر من 55 دیالیز برای تقریبا 2 سال است. هر نوع درمان شما می توانید از دیالیز بازگشت؟

در اینجا، این مقاله می تواند کمک به شما بیشتر در مورد دولت خود را از بیماری یاد بگیرند، به این امید که این می تواند به شما کمک کند بهتر مراقبت از خود و یک درمان مناسب تر را انتخاب نمایید. رایگان دکتر آنلاین می تواند کمک به شما در یادگیری بیشتر در مورد شرایط خود و بیماری درمان منحصر به فرد ما به طور مستقیم و به سرعت.

در طب، دیالیز یک روش از بین بردن مواد زائد و آب اضافی از خون است، و به طور عمده به عنوان یک جایگزین مصنوعی از عملکرد کلیه از دست داده در افراد مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود. با این حال، مشکل این است که آن را کمبود های درمان است به جای عملکرد کلیه آن را به عنوان تابع به خطر بیافتد غدد درون ریز کلیه بین نمی برد.

علاوه بر این، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید را به دیگر اقدامات لازم برای کاهش و یا خلاص شدن از شر دیالیز. در این مورد، TCM (طب سنتی چینی) مناسب تر برای بیماری وضعیت شما است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک برنامه خارجی نوعی از TCM است و متخصص در درمان بیماری های کلیه است. پزشکی میکرونیزه تواند صدمه به کلیه نفوذ، کنترل فشار خون بالا، جلوگیری از التهاب و جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه از ریشه. در مقایسه با دیالیز، آن است که در حفظ سلامت با هدف و افزایش عملکرد کلیه باقی مانده، تا آنجا که ممکن است.

مهم این است که آن را ارائه می دهد بیش کلیه محیط داخلی و کمک می کند تا برای بازگرداندن کلیه ها. این واقعا می تواند به شما کمک کند بیشتر است. لطفا واتساپ من اضافه کنید: +86 18203204121 و یا VK: Asyayue، برای دریافت اطلاعات بیشتر به طور مستقیم. علاوه بر این، پست الکترونیکی به ایمیل Asya.yue@mail.ru و یا یک پیام در زیر ترک، ما خوشحالیم که به شما ارائه یک مدیریت حرفه ای تر سریع و رایگان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهبود عملکرد کلیه، خواندن این مقاله، "چگونه به بهبود عملکرد کلیه در نارسایی کلیه؟"، لطفا.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: